top of page
image.png

Kreatív tippek: hogyan csináljunk jól teljesítő szervezetet a cégből

  • drnemeth
  • Jan 6
  • 2 min read

Updated: Jan 22



Úgy érzi, lassul és lustul a szervezet, melyet irányít? Kéne egy kis adrenalin, egy lökés, némi motiváció az elavulás ellen - lehetőleg fenntartható módon? A Jól Teljesítő Szervezet modelljének kialakítása ezen segíthet: folyamatossá válik az aktív állapot, és bár nem a nagymértékű növekedés lesz a cél, mégis, a folyamatos fejlődés mint mellékhatás várható. Mivel érhető el a fenntartható jó teljesítmény? Több összetevője is van, ehhez ajánlunk egy komplex és multifunkcionális szervezeti teljesítményfokozó eszközt. Vágjunk bele együtt a saját szervezeti akadémi kialakításába! Nincs mire várni, és segítünk!


MI Műhely; UTÓDLÁS Ugróvár; [CÉGNÉV] Akadémia; SZERZŐDÉS Szeánszok; ÉRTÉKESÍTŐ Tanoda vagy PROJEKTEK Profiktól - bárhogyan is hívjuk, pusztán a név nem elég, de kulcsfontosságú. Elengedhetetlen, hogy a szervezetre szabjuk ezt a teljesítményfokozó eszközt, azaz az aktuális hiányokat tudjuk vele pótolni, a holnap kihívásaira tudunk készülni, a ma tapasztalatainak megosztásával. Várható hatás: bizalom, proaktivitás, élmény, elkötelezettség, stabil közösség és munkahelyi jókedv a szervezetben - akár önként!


A SZERVEZETI AKADÉMIA minden cég, intézmény számára a képzésen túl egyéb nagyszerű lehetőségeket is rejt: bevonhatóak nemcsak a dolgozók, de a beszállítók is; a szervezett alkalmakon kialakuló bizalmi légkörben hatékonyan kommunikálható, átadható a középtávú célkitűzés, a küldetés és vízió és akár a szakmai együttműködések eredménye is; mód van akár külső akár belső oktatók felkérésére, sőt, a szervezeti ösztönzőrendszerek számára visszajelzések beszerzésére vagy a projekttapasztalatok megosztására is. Éves tervezéssel strukturálttá, átláthatóvá és jól kivitelezhetővé tehető a rendszer, miközben a szükséges erőforrások tervezhetővé, az eredmények és információk pedig jól kommunikálhatóvá válnak.


Keresse vezető szakértőnket bizalommal, és vágjon bele most a saját szervezeti akadémia kialakításába! Ha a szervezet vezetője maga is elkötelezett, a többi is könnyen megy!



TUDÁSTÁR


VEZETŐ: az a személy, aki hivatásszerűen foglalkozik egy szervezet vagy közösség irányításával, aki tudja, mit és hogyan kell tenni ahhoz, hogy a rábízottak célba jussanak, s ezért felelősséggel tartozik az őt kinevező tulajdonos irányába.


SZERVEZETI AKADÉMIA: a jól teljesítő szervezet teljesítményfokozója, amely a szervezet munkatársainak és beszállítóinak bevonásával, megfelelő ösztönzőrendszerekkel, nyílt kommunikációval és információmegosztással, vonzó vízió és küldetéstervezéssel, képzésekkel támogatja a fenntarthatóan sikeres működést.




bottom of page